onsdag, november 26, 2008

Vicken dag! =S

Tänk om det kunde kännas värt att åka ner till Gävle och ha lektionstillfällen nån gång... Börjar tro att kurserna ligger på för låg nivå... Har gått på högskola för länge för att läsa på grundnivå nu! hahaah

Hade möte idag på eftermiddagen, med en repr. från studentkåren, prefekten på p-inst. och kursansvarig för den gångna vårens kurs. Vi har haft lite "problem" med den kursen skulle man kunna säga. Känns inte som att vi studenter får nåt genomslag i vilket fall som helst, men nu har vi iaf försökt.

På tåget på väg hem från Gävle lärde Malin mig att virka. Det var ju värt iaf! Nu har jag fortsatt lite smått här hemma och lyckats med en vändning alldeles på egen hand! Det ni!

Om 1 timme lite drygt ska jag åka å hämta Beda på sporthallen, sen ska hon sova här igen. Imorn blir det lång arbetsdag från 8.30 till 17 i Arbrå igen. Vill gå å sova nu...

Tjingeling.............

1 kommentar:

Aspen sa...

haha jag förstod att du va ironisk när du skickade smset :) ja jag tror som vi sa igår vi är helt enkelt för smarta, vi har utbildat oss färdigt nu!