söndag, november 09, 2008

resa

Fick just ett trevligt samtal från min föredetta arbetskommun Järfälla. Även om jag är dålig på att höra av mig till denna underbara människa som hjälpt mig genom jobbigheter, så tänker jag ofta på både henne och mina tidigare arbetskollegor. Ibland har jag tänkt tanken att jag skulle ha flyttat ner dit när jag gått klart skolan...

Lotta vill att jag ska komma ner och hälsa på. Jag vill ner och hälsa på. Jag trivdes ju ändå där och hade världens bästa arbetskamrater. Hur ska jag hinna med detta? Jag ska ju åka till Uppsala oxå. Funderar på en sammanslagning av resorna till en och samma helg... För det är egentligen bara en helg som riktigt passar. Å jag vill till båda ställena!

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du ska åka ner denna helg som kommer kan vi åka tillsammans för jag ska ner till sthlm :)

Farida sa...

tänte på sista helgen i november... fått nya pengar då och behöver inte göra nåt skolarbete...