söndag, november 23, 2008

Hur många hjärnceller försvann igår?

Har idag följt med Jens och grabbarna till Viksjöfors när de skulle spela innebandy. Istället för att spela innebandy tog jag och Emma en promenad ute i kylan. Himlars vad kallt det var ute! Eftersom vi inte var ute å vandrade i 2 timmar fick vi stå ut med att titta på lite innebandy, men det var ok. Dock lite kallt.

När Jens och jag kom hem skulle middagen tillagas. Jag gjorde pajdeg och slängde in i ugnen, fixade lite tacoköttfärs och hackade en tomat och geggade ihop creme fraishe med riven ost och slängde in allt i ugnen för att det skulle förvandlas till en Tacopaj. Sen gick jag till ICA för att handla lite kvällssnacks och gurka och paprika till maten. Jag kom hem från ICA med en chipspåse och två läskflaskor...

Utifrån detta kan man alltså fundera på hur många hjärnceller jag egentligen har kvar. Tyckte att det var nåt som fattades när jag gick till kassan, men det tycker man ju jämt. Det hela blir inte mindre pinsamt när man tänker på att det tar ca 2 min att gå till ICA, högst.

Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt... Vad nu det är?

Tjingeling!

1 kommentar:

emzor sa...

du är så hurtig frida. att du orkar med :P