söndag, november 09, 2008

Fars dag

Är det idag... Jag har ingen. Inte min mamma heller. Jens mamma har inte heller nån. Och min pappas pappa finns inte heller... För mig och Jens finns bara Jens pappa kvar. Han är äldst kvar bland herrarna. Blev lite irriterad igår när jag fick ett sms från Halebop som påminde mig så jag inte skulle glömma min far idag. Tack så mycket, men jag vill inte ha nån påminelse om att han inte finns, det vet jag ändå.

Idag har vi spenderat dagen i älvkarhed. Vi fick lite mat, sen gick jag å Yvonne på en promenad meed Laban i skogen på leriga vägar. Min första promenad på 2 veckor! Himla skönt. Ami om du läser: Du får gärna försöka tjata ut mig på en promenad imorn kväll, men jag kommer vara motsträvig efter en hel dag i Gävle...

Jag har iaf stora planer på att sy en till kjol. behöver bara köpa lite satinband så har jag en liten variation på gång i huvet! =D

Inga kommentarer: