måndag, november 17, 2008

Varför är jag hungrig?

Kan man ju undra... I morse tänkte jag kliva upp 7.30, men i min lathet orkade jag inte masa mig upp förrän vi 8.40. För att kompensera min lathet försökte jag mig på lite poweryoga, men det blev lite halvhjärtat, dock svettigt.

Var faktiskt duktig och cyklade ner på stan när jag skulle till tandläkaren. Vilket gör att jag faktiskt har rört på mig idag. Min hunger sitter nog i att jag under de senaste veckorna varit extremt onyttig. Samma sak med min lathet...

Dags för ett ryck nu. Frågan är om jag ska orka upp före Jens imorn och ut med stavarna en stund? Projekt Utrotning av degmagen har officiellt påbörjats!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha frida, jag är i exakt samma sits som dig. jag har inte rört mig på typ en månad, jag äter skitgrejer också. vad har hänt med oss? jag mår dåligt nu när du har påbörjat operation degmage. jag vill också vara med!