måndag, november 10, 2008

Knapparna är här!!!

YES! Idag efter nästan 2 veckors väntan hade knapparna kommit till en av mina favoritaffärer i stan, Lilla Handarbetsboden. Så jag har ägnat min "lediga" tid till att sy fast knapparna i koftan som svärmor stickat till mig. Det blev jättefint!

Jag har även hittat en till favvoaffär att lägga till min lista. För det är bara att inse: Bollnäs är inte fullt av inspirerande affärer precis. Min nya favo är iaf Bias Sömnad som ligger vid strandrestaurangen. Tyger och tillbehör finns där, very nice! Har gjort en beställning där idag så att jag kan börja på kjol nr. 2 nästa vecka.

Imorn ska jag jobba! Äntligen! Det är nästan en månad sedan jag jobbade senast insåg jag idag när jag kollade mina timpapper, som jag totalt glömt att lämna.... Tog med dem idag så att jag skulle gå in på stadshuset och skicka dem idag, men glömde så klart. Tur att ajg ska till Nyhamre imorn så jag kan lämna dem då... Frågan är ju när jag får pengarna.... Men det löser sig alltid.

Nu bör jag börja på en planering inför mitt kommande temaarbete.
Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte ett vitrinskåp ju. Bra att du kommit igång med att sy igen, jag vill också ha en kjol ;). Det kan hända att jag tänker blogga en gång till idag...

Farida sa...

hahahaha! Ge mig ett syrum så är risken större att jag fortsätter!

Anonym sa...

Men nu är jag besviken, du har ju inte bloggat nå idag :(