torsdag, november 20, 2008

Dagen som spenderades i Arbrå

Fick faktiskt en bra känsla där i Arbrå idag. Ser inte min framtida yrkesroll som fritidspedagog, men det kändes bra där. Känner mig inte helt främmande inför att jobba på den lilla orten. Men jag kan meddela att den lilla orten är helt stendöd efter mörkrets inbrott! Nån enstaka bil åkte efter gatorna, annars såg jag inte en kotte i princip....

För övrigt så hittade jag dit, var inte så svårt. När jag gick längs vägen från station till skolan mötte jag två bilar ungefär, självklart var det en som var tvungen att tuta! Varför tutar vissa av det motsatta könet så fort de ser en tjej? Detta gör mig totalt frågande...

Nu ska jag fortsätta kvällen med att ta det lugnt. Imorn ska jag ta mig en promenad till Nyhamre och samtala med min LLU. Sen ska jag nog umgås lite med storasyster! Ska ta mig i kragen och köpa en mascara oxå! =D

Inga kommentarer: