måndag, november 03, 2008

Ny kurs

Idag har jag endast en och en halv termin kvar på HIG. Den näst sista kursen i mitt strävande efter att bli färdig lärare. Efter denna kurs har jag bara en termin och ett examensarbete kvar!!!!!!

Kursstarten var mycket förvirrande och jag slutade lyssna i omgångar. Vem orkar lyssna när allt bara är virrigt fram och tillbaka? Det löser väl sig så småningom iaf. Skapande lek och lärande barns uttrycksformer och temaarbete säger ganska utförligt vad kursen handlar om utan att man behöver fundera så mycket.

Nu väntar jag bara på böckerna, vill läsa NU!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tycker du att jag också ska skaffa en blogg? jag är ju så sämst på att hitta på nåt att skriva... :/ tell me

Farida sa...

om du tycker om att skriva ska du självklart skaffa en!!!

Anonym sa...

jag tycker inte om att skriva men jag gillar att fixa designen på bloggen :P
grytisch.blogspot.com
fixade en igår :P

Anonym sa...

Men va fan Emma, jag kan ju inte lämna nån kommentar hos dig ju...