fredag, november 21, 2008

Ami the promenadtwinger!

Idag har jag varit duktig och promenerat till Nyhamre på förmiddagen och samtalat med min LLU. Har skrivit mitt reflektionspaper och lämnat in det på Bb. Allt som måste vara klart är klart! LLU godkände min planering fullt ut och tyckte att det kommer att bli jättespännande! Hon ville ändra nån liten detalj så där bara... Typ att jag ska göra temat under skoltid istället för fritids och att jag ska använda hela klassen... =S men det blir nog kul! SPÄNNANDE framför allt!

Jag har även hunnit med en stadsrunda med storasyster under dagen. Köpte ett skärp, en mascara och tyg. Här ska sys en till kjol.... Kan ha försäljning snart!

Kommer mer snart... ska äta...

Färdigätet!
Har ätit kotletter, svamp (båda från älvkarhed) och pommes + bea. Helt ok fredagsmat.

Nu måste jag sätta igång med kjolen eftersom Ami tjatat till sig en promenad med mig så här på kvällskvisten. Hon är bra på att tvinga ut mig när jag egentligen inte har nån lust och ork. Det bästa är nog att jag måste ha en VÄLDIGT bra förklaring om jag ska slippa undan den där promenaden... Så nu ska jag klippa till lite mönsterdelar till min 3e kjol, sen ska jag ut å gå igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har det bra du, som har promenadvilliga grannar, tänk på mig, jag har inte ens en granne :(