lördag, november 15, 2008

Fika fika fika fika fika......

Jag måste sluta upp med detta fikande! Har varit hos mormor och smällt i mig fika idag igen... Magen börjar nå en maxnivå i degighet.

Gårdagen slutade med att jag helt enkelt struntade i att hämta Jens i Grängsbo, han fick snällt sova över hos Markus. De hade säkert ett mysigt pyjamasparty och kanske somnade tätt ihopslingrade i dubbelsängen. Vem vet... ;)

Bea ville hem redan kvart över ett, så jag åkte å hämtade henne och skjutsade hem en kompis till henne upp på Granberg. Småflickor ska inte gå själva till Granberg från stan mitt i natten! Sen åkte vi hem hit å käkade lite kycklingrester och la oss i dubbelsängen och sov ganska snart därpå. Jag har en vana av att sparka ner Jens ben om nätterna när han drar upp dem och ligger med knäna i luften, vilket jag vakande av att jag gjorde på Bea inatt... hahaha... snacka om skadad av att sova med Jens.

Nu kom jag just hem från Grängsbo. Fick snällt åka å hämta han idag istället för inatt. Kvällen kommer nog att bli lugn. Borde väl egentligen läsa lite kurslitteratur... Men det är ju helg! Bra att amn alltid har anledningar till att INTE läsa. Kanske skulle börja fila på anledningar till varför jag SKA läsa istället?

Tjingeling!

2 kommentarer:

emzor sa...

jag tror att de lyssnade på cemetery gates i natt och hade mysigt bögsex, för ibland börjar man ju verkligen undra vad det är för "killar" vi är ihop med... :S

Farida sa...

hhahahaahahahahahhahaahhahaah