torsdag, november 27, 2008

Nu ska jag julstäda.....

Har arbetat i Arbrå idag igen. Trevligt. Förutom att jag måste lämna hemmet före 7.15 på morgonen trots att jag började 8.30. Går ju inte att leva utan bil snart! Jag blir galen!!! Till råga på allt missde jag PRECIS bussen när jag skulle hem IGEN! Hade inte kunnat springa heller eftersom det häår jävla tövädret gjort hela Arbrå till en livsfarlig isgata. Så jag fick återigen ta en promenad till Arbrå station. Kom en buss som skule vara på station i Bollnäs exakt samma tid som 3an går till ren så jag frågade om jag skulle hinna med den. Busschauffören sa att ahn skulle försöka och att jag kunde hoppa av vid preem för att hinna bättre. När bussen åkte vid A&H var klockan redan halv och jag kände att mitt tålamod för dagen var slut! Skulle kunnat börja grina på stört av hunger och frustration. Dock började chaffisen kontakta 3an och sa att han skulle vänta vid preem. Idag blev jag oerhört kär i denna busschaufför!!!! Jag kom hem en halvtimme tidigare än om jag skulle fått vänta, vilket är guld värt när man ska baka surdegsbröd, julstäda och försöka packa inför en sthlm/uppsalaresa!!

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

Tjingeling!!

Inga kommentarer: