tisdag, november 25, 2008

Äntligen!

Idag kom pengarna!! har ju varit pank i 3 veckor eller nåt... Hur nu det gick till... Inhandlade därför ett par riktiga vinterkängor för 900 kr det första jag gjorde idag... (å jag funderar varför pengarna tar slut på 1 vecka... hahah) Sen köpte jag mitt efterlängtade läppcerat från rosenserien (se www.rosenserien.se) och kunde slänga klövervaselinet som jag skämts lite för att jag haft... Man blev lite skadad av att vara med på demo där min kära kusin talade om vad som finns i våra vanliga hudvårdsprodukter.

Imorn blir det Gävle igen. Malin å jag stannar kvar och ska träffa nåt höt uppsatt inom HIG efteråt och hoppas på en liten shoppingrunda sen (där är det igen, varför tar pengarna slut egentligen?), måste försöka hitta på nåt att köpa till Jens i julklapp. Hur ska jag kunna överträffa förra årets julklapp? Han fick en ny darttavla då, något han glömt bort att han ville ha, men som använts flitigt i sommar. Svårt. Hatar julklappar!

Nu ska jag försöka planera inför helgen!
Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det trevligt med pengar, jag ska tipsa dig om en bok sen, den kan leda dig till mera pengar;). Fick den idag, så pluggandet är ju minimalt...