onsdag, november 05, 2008

Nu har jag installerat nytt antivirusprogram i min dator! Eftersom jag är efterbliven när det gäller sånt har jag varit utan i några dagar, för det jag fick med gratis när jag köpte datorn gick ju ut.... Hur sjutton ska jag veta om jag ska fortsätta med Norton eller om det finns bättre alternativ? Jo då gör man som så att man ringer till Jens kusin som kan lite och frågar hur mycket Norton kostar ungefär och om det är bra, så får man ett bättre förslag på ett gratis program istället! :)

Ikväll har jag hämtat mina böcker på ICA. Sex stycken är det och de ser inte allt för tråkiga ut! Jag bläddrade igenom en av dem och läste lite snabbt ordet skuggor och fick en briljant idé till mitt temaarbete. Det skulle ju vara jättekul att prata skuggor med barnen. Dessa barn är nämligen ganska vana vid konst och har en jättebra lärare som gör mycket konstnärligt med dem och därför skulle ju ett skuggtema kunna vara en rolig fördjupning. Nu är det bara att försöka hitta på en problemformulering till detta och komma fram till vad detta kan ge barnen för upplevelseerfarenhet!

Annars om nån har når förslag så är det bara att tipsa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag satt snällt och läste min bok hos frisören! När jag kom dit OCH under färgningen, så det så :P

Anonym sa...

norton är ganska bra tycker jag, inte svårt att ha med att göra.