fredag, november 28, 2008

mitt surdegsbröd går nog inte att äta...

SUCK!! Jag GLÖMDE lägga in brödet i påsar igår.... Hur kan man vara så dum? Den ena limpan hade jag skurit upp för jag tänkte frysa den, så nu mer ligger den i soppåsen... Den andra sitter jag just nu och äter av, men den hade ju varit godare om den fått ligga återförsluten under natten.... Jag är DUM DUM DUM!!!

Nu till årets möjligen bästa nyhet!
Det står en flyttbil utanför vår lgh. Det springs som bara den i trappan. Kärringen har parkerat sin bil utanför vårt köksförnster extra mycket den senaste tiden. Kan det vara så att hon håller på att flytta? =D

Om 2½ timme åker jag!
Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

nej vad surt!
haha, hoppas kärringen drar! men tänk om nästa granne är ännu värre? det kanske är jag och markus ^^