fredag, december 05, 2008

Vad har jag gett mig in på?

Man kan ju fråga sig om jag har valt rätt yrke när jag idag har hållt på att frysa ihjäl under utevistelsen på eftermiddagen...

Skulle vara ute en kvart idag, mellan 11.00 och 11.15, jag var ute i 45 min istället eftersom det inte var nån som kom ut och bytte av mig... Kunde ju inte gärna lämna A-M ensam ute med alla barnen... Så jag stannade ute. Efter mellanmålet på eftermiddagen var vi ute igen, då snöade det och jag åkte ner för backen några gånger. Detta resulterade i att jag blev lite kall eftersom jag endast hade ofodrade överdragsbyxor på mig. Som ett brev på posten kom sedan mina iskalla fötter... De blev kallare och kallare. Sen började de göra ont.

Jag kan bli galen på varför man MÅSTE vara ute ibland... När de stackars barnen kommer och vill gå in MÅSTE jag som vuxen säga "Nä, du får vänta till klockan blir halv" Hur löjligt är inte det? Jaja, jag får väl hoppas på att det inte finns så konservativa tankar på min framtida arbetsplats... =S

Nu ska jag åka till lillebror och lämna tillbaka väskan jag fick låna förra helgen!
Tjingeling!

Inga kommentarer: