onsdag, december 24, 2008

God Jul!

Förstår inte vad det är för fel på syrrans hus! Trots att jag inte drack så speciellt mycket igår och fast vi gick och la oss i tid (runt 12 halv 1) mådde jag verkligen inte bra imorse... Trevligt att åka hem till mammas julgröt när magen vänts uppochner tre gånger innan avfärd... SUCK! Jag drack betydligt mer i lördags och sov väl ungefär lika dåligt, men då mådde jag ok när jag vaknade. Måste vara badandet, eller huset!!

Mammas gröt fick jag i mig, till slut, en halvtimme senare än alla andra... Sen gick vi ut på en promenad. Väl hemkommen från den hade jag fått upp aptiten rejält och shmalade i mig några skinkmackor. MUMS!! Innan Kalle tog jag å E en till promenad, men hundarna fick följa denna gång, de behövde komma ut å göra ifrån sig lite... Efter Kalle hämtade jag å Bea mormor, Bea körde. Sen fick vi MAT!!! Kalkon är det bästa som finns!! Fy va gott det var, blev proppmätt!

Jens blev lite glad för mina julklappar tror jag, han å Bea spelade yatzy iaf när jag å E var ute på promenaden. Han skrattade lite åt jättekorsordet, men det kan ju bli roligt nån kväll! De andra julklapparna fick han ju redan i lördags när vi firade med hans familj. Men de var nog uppskattade de med (huvudmassagemojäng, massagekula, massageolja, gitarrupphängare, tåstrumpor).

Nu ska jag lägga undan datorn och försöka sova lite... Kan behövas! Natti natt....

1 kommentar:

emzor sa...

det måste nog vara för att vi festar för nära hårgaberget :P