onsdag, december 17, 2008

IKEA!

Det bästa med dagens lektion i Gävle var att den slutade 3 timmar tidigare än det informerades på schemat. Som vanligt när Kia har kurser har poängen med examinationuppgiften på kursen hemlighållts ända till nu, vilket är väldigt osnällt. Så när vi gick ut på vår praktik trodde vi att examinationsuppgiften gick ut på att utvärdera vårt eget temaarbete, eftersom vi under vfu gjort ett temaarbete med barnen. Så är det naturligtvis INTE! Nä vi ska utvärdera VERKSAMHETEN och komma med förslag på förändringar... Kul att vi visste det innan! IDIOTER!!!!!!

Tack och lov fick vi sluta dagen klockan 12 vilket betyder att jag och Malin fick betydligt fler timmar på IKEA än om vi slutat 15. Det var ju iaf bra. Har handlat upp hela sparkontot känns det som... Men det var det värt! Dessutom måste jag passa på att ge IKEA lite kredit för MYCKET GOD SERVICE! Jag fick köpa ett visningsex av en grej som utgick, men var slut på lager och när Malins skärsår på tummen gick upp vid kassan, så blodet sprutade överallt, ringde människan i kassan efter plåster! Good work!

Vägen hem var mörk och regning. Vart tog det vackra vintervädret vägen?

Tjingeling!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ikea är bäst =D

MammaKarin sa...

Lyllos dig som varit på Ikea och shoppat runt. Jag önskar att det låg lite närmre så man kunde åka ofta till makens förtret, han gillar inte Ikea. Men nu när Biltema ska öppna så kan han strosa där och vi tjejer på Ikea. Mycket bra tänkt av handlarna att ta dit Biltema

Farida sa...

Jag vet! IKEA rules!