tisdag, december 16, 2008

Julklappar

Igår shoppade jag julklappar till Jens =D! Känns skönt att ha det gjort. Ikväll har jag slagit in dessa, så nu är det bara att hugga ner en gran som fattas innan jul...

Igår var jag ute å gick i Edsbyn med Ami. Gick så långt att jag fick blåsor under fötterna, IGEN! Tycks vara så att vi alltid går så långt och mina fötter sväller och blir varma. Måste skaffa mig riktiga strumpor när jag är ute på tror jag.

Köpte en jacka igår på JC för halva priset, men jag tror jag måste lämna tillbaka den... =( Inte riktigt nöjd. Kanske går med en storlek mindre eller nåt, jag vet inte...

Imorn blir det resa till Gävle. Ett störande moment mitt i VFUn. Det enda positiva är att jag å Malin ska passa på att åka till IKEA. Nu ska jag städa bort skräpet efter julklappsinslagningen och förbereda morgondagen!

Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

vad har du köpt? :O