måndag, december 08, 2008

Ojojojojojojoj....

Jag har visst inte bloggat på hela helgen... Det var nog första gången sen jag började som jag inte bloggade på två dagar. Har haft fullt upp med annat, har exempelvis scrappat... Jag är som en treåring och får fixidéer som jag pysslar med frenetiskt en period innan jag tröttnar och byter till en ny aktivitet.

Idag har jag bakat pepparkakor med några av barnen. Fortsätter med det imorn eftersom endast 1/4 av degen blev utbakad idag... Synd att man känner sig så stressad och att verksamhetens schema (raster och lunch mm.) styr så mycket! Svårt att flytta på maten och rasterna är ju även behövliga...

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt... Blir svårt.
Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

MÄÄN Frida!!! Har du blivit en scrappare "LOVELY"!! Jag som har tjatat på din kära syster hur länge som helst. Men hon förstår inte vitsen säger hon.
Får väll hålla koll här inne då så man får se nå fler alster. /M