måndag, december 22, 2008

Duktig!

I morse klev jag upp tidigt, strax efter att Jens hade åkt. Efter lite stärkande te (har sovit med papperstussar i näsan...) gav jag och datorn oss i väg på en resa med buss och tåg till Kilafors. Vi anlände vid 8 och blev upphämtade av Emilie, sen var vi så duktiga att vi PLUGGADE hela förmiddagen. Vid halv 12 var vi tvungna att ta rast, lite fil och en prom med hundarna, sen fortsatte vi till halv 2 med pluggandet. Vid halv 2 fick vi lite lunchrester som Tony värmt, sen skulle Emilie jobba så då reste jag och datorn tillbaka till Bollnäs igen. Jag kom så långt som 6 sidor framåt i mitt examinationsarbete, vilket betyder SNART KLAR!!! Har nu bara lita analyserande och diskuterande arbete kvar! =D

När jag kommit hem förljde jag med Ami in till stan för att passa på att gå på Systemet. Var noga med att kolla hur mycket pengar jag hade först, eftersom jag visste att det började sina i kassan... Hade ca 200 kvar vilket innebar att jag kunde handla ungefär 10 cider utan att behöva oroa mig för att stå där och ha handlat för mer pengar än jag har... Det är bra tur att nya pengar ramlar in på kontot om några timmar!! Det jobbiga är att jag redan gått back 2000 den här månaden... Hur lyckas jag gå back hela tiden?

Nä nu ska jag slösurfa lite innan jag säger godnatt till min kamrat datorn. Blir lång dag imorn med tacos och baljbad!!

Tjingeling!!

3 kommentarer:

susanna sa...

det är inte så svårt att lyckas gå back har jag upptäckt. jag är mer back en du denna månad..
suck

Aspen sa...

fasen va du är duktig du,jag har inte ens börjat skriva. God jul på dig!

Anonym sa...

Gud så du är duktig Frida! Önskar jag hade den motivationen! God Jul på dig!