tisdag, december 23, 2008

Bota mig snart!!!

I natt hände nåt märkligt. Jag somnade strax efter jag stänt av datorn, jag var hur trött som helst. Hade lite jobbigt med min nästäppa bara, den har besvärat mig i 2 nätter nu. Har ju sovit med papperstussar i näsan...

Plötsligt vaknade jag av att jag riktigt simmade omkring i sängen. Jag kastade av mig täcket och ställde mig vid sidan om sängen yrvaken, svetten riktigt DROPPADE från mig. Jag var så blöt att jag var tvungen att ta en duch. Jag duchade av mig sen gick jag tillbaka till sovrummet. Sängen var så blöt att jag var tvungen att lägga en handduk på min plats, jag fick vända på både kudden och täcket för att få bort det blöta.

I morse när jag väckte Jens, upptäckte jag att min nästäppa var borta! Kan detta ha varit mitt hårt arbetande immunförsvar som svettades så inatt? Heja! isåfall! hahahha

Tyvärr börjar näsan bråka med mig igen nu... Får väl hoppas att den ger upp nåt tag!

Nu ska jag fortsätta med förberedelserna inför ikväll!
Tjingeling!!

Inga kommentarer: