söndag, december 14, 2008

Utan jobb... Näe...

Skulle ha jobbat idag, men blev väckt 7.15 qv att Marianne ringde och sa att antalet barn minskat drastiskt och att jag fick vara ledig om jag ville... Varför ska jag dit om det itne finns barn? Näe, så jag stannade hemma. Somnade om vilket betyder att jag sovit i ca 12 timmar i natt eftersom jag slocknade före 22 igår kväll... Hahaha det tar på krafterna att "jobba" med barn hela veckorna!

Har istället ägnat dagen åt att göra julgodis! Startade med 70 st pepparkakskola när jag klev upp och har sedan fortsatt med 60 st knäck, bakat ut resterna av pepparkaksdegen som blev över igår (2 plåtar), 120 st mickrokola, 92 mintkyssar. Nu ska jag åka å handla lite mer grejer så jag kan göra snickers å dajm! ;)

Tjingeling!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm... åh varför bjuder du aldrig hem mig, Frida? Eller hm... kanske just därför. *s*
/M