tisdag, december 02, 2008

Scrapat














Idag började jag dagen med att SPRINGA till bussen! Det har väl hänt totalt tre gånger i mitt liv eller nåt... Sen har jag jobbat häcken av mig, varit ute i snövädret å så där i flera timmar.

Sen har jag varit på scrap-kväll med arbetslaget. Jag som varit en aning skeptisk tidigare fann att deet faktiskt inte var så tokigt! Lyckades åstadkomma en liten bunt med kort och några mindre julklappsetiketter. Måste erkänna att jag känner mig sugen på att göra mer... Finns tydligen billigt på Dollar (ve och fasa! avskyr ju det stället) och ibland på lidl.
(OBS! den sista bilden är självklart inte färdig än!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det trodde jag inte om dig, fast i scrapträsket...:P

Farida sa...

jo jag vet....

MammaKarin sa...

Va fina kort du gjort ! Det är bra att du provat på så kan du lära mig sedan. Jag älskar att pyssla