måndag, februari 06, 2012

Ledig måndag

Den här veckan startade mina lediga måndagar. Jobbar numera 80% och har tjänstledigt resten. Tyvärr så var det ju inte så där jättekul att vara hemma när jag redan varit hemma sen i onsdags. Finns liksom inte så mycket att göra...

Har fått alla bilder på magen från Susanna, så jag har skrivit ut lite och ramat in, spikat upp på väggen - klart! Det tog ca 15 minuter högst.

Kollat Våra Bästa År och blivit förvirrad (föregående inlägg)

Dammat medan jag pratade i telefon med syster.

Pratat i telefon med Helen.

Skrivit ut mer bilder och klistrat i årsalbumet.

Eldat.

Vad jag inte gjort som jag tänkte att jag skulle göra (men drar mig för) är att ringa veterinären och boka tid för kastrering av kattstackarn. Jag har inte heller ringt FK för att försöka ta reda på vad jag nu ska göra för att få pengar om ca en månad... Men det kommer väl fler måndagar!



En av bilderna Susanna tog för 2 veckor sedan.

Inga kommentarer: