söndag, februari 26, 2012

Å ännu soligare söndag!

Idag har jag till och med varit ute i solen i några timmar! Stackars grabbarna fick inte en sprätt efter jag hade satt min fot på isen. Men det brukar vara så. Frida = ingen mer fiskelycka. Fast de hade fått sprungit som galningar mellan fällningarna på morgonen innan jag kom, så jag misstänker att de var ganska nöjda med att bara få sitta och ha det skönt i solen de med.

Igår ryckte jag ner samtliga gardiner på övervåningen när jag insåg att de yrde damm som bara den om man råkade nudda vid en gardin. Nu ligger de i tvättmaskinen och jag tänkte försöka mig på årets första ute-tork. Om det lyckas torka eller ej vet man ju inte, men försöka skadar väl inte! Om inte annat så blir de ju lite igenomblåsta iaf. Måste väl ta tag i det där med köks- och vardagsrumsgardiner oxå. Vet bara inte vad jag ska byta till.... Kanske det blir IKEA imorn, så kan jag kika lite där (för sjuhundraelfte gången utan att lyckas...).

Inga kommentarer: