tisdag, januari 27, 2009

Status: Total förvirring!

Idag har Malin och jag varit duktiga och suttit på Heden för att börja nysta i vårt kommande examensarbete. Att bedriva forskning är inte lätt, även när det är på "lära mig forska"-stadium! Vi har fått mycket gjort och ändå ingenting... Vi har hittat källor, men ändå inte... Vi har studerat läroplaner och känner oss inte speciellt mycket smartare ändå... Men som vi ideligen får höra från kursansvarige farbror Franson så är tillståndet som det ska vara; total förvirring är tydligen ett gott tecken!

Pengarna som kom igår och idag har gladeligen spenderats innan några större eftertänksamheter hann göras. Jag gjorde en alldeles fantastisk beställning från www.bravissimo.com igår för £157, inte bara till mig själv, men mest, och totalt värt det (hoppas jag)!!!

Idag fortsatte jag spenderandet på HälsoKraft, köpte nåt preparat som ska minska aptiten (sötsuget) och bränna fett och solkräm från rosenserien inför resan, lite småprylar till och vips så var man uppe över 500lappen som vanligt.

Nu tänker jag snart ta en promenad med min sambo och köpa mig lite snus! Den ska sitta finfint! (promenaden alltså)

Tjingeling!

3 kommentarer:

emzor sa...

själv så är mitt sockersug värre än någonsin. sitter och käkar glass nu fast vi nyss åt mat! :(

Anonym sa...

Tala om för mig om de där sötsugetabletterna funkar! Då ska jag också handla sånt...

Anonym sa...

Men Frida, du måste blogga mer. Nu är mitt liv tråkigt...:P