onsdag, januari 07, 2009

Äntligen är julen ute!

Jag har under dagen tvättat, pluggat och slöat. Sanningen är den att jag faktiskt har kommit lite längre med min ex.uppgift. Har skrivit innehållsförteckning och referensliste till exempel! =D

Har även slöat en hel del och tittat på Doctors, Glamour, Våra bästa år, Rachel Ray och sånt mellan varven. Mitt i allt detta började jag även städa bort julen, en gång för alla!! Gissa om granen barrade... Hela sopskyffeln blev full av barr när jag sopade ihop efteråt. Granen slängde jag på rishögen borta på stigen, det är ju ändå massa som är av samma virke där!

Nu är det bara gardinerna kvar... Funderar på att sy en kappa till köket, jag har ju ganska mycket grönt tyg kvar om man säger så. Till vardagsrummet skulle jag vilja köpa nåt nytt. Men men, det återstår att se vad som händer med detta!

Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

gud vad skönt att rensa bort julskiten! det ska nog jag också göra snart.