måndag, januari 12, 2009

Ikea äger

Varför är det så att man hittar så mycket på ikea när man bara följer med som sällskap? Handlade för närmare tusenlappen idag, trots att jag egentligen inte tänkt på att åka dit... Men det var ju inga dåliga saker jag köpte om man säger så! Föresten så tror jag att Jens är glad att jag åker dit med andra än han och handlar, då slipper ju han!


I lördags gjorde vi en favorit i repris, fast på en annan sjö, tog skotern och åkte iväg och anglade. Trevligt det är att sitta å grilla korv och njuta av naturen medan karlarna springer som galningar så fort en fjäder vinkar! hahahaha Vädret var ganska behagligt till en början, men på eftermiddagen blåste det upp rejält och det liknade mer eller mindre storm där på sjön...


Nu ikväll har jag ridit för första gången sen oktober. Det var trevligt, synd bara att snön har försvunnit och att det är på tog för varmt ute! Har saknat lilla perraponken! Han gick så fint för mig ikväll.
Här är en bild på älsklingen från i höstas, inte jag om rider utan Ulrika.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Kenny är likadan, han blir överlycklig när han slipper följa med på Ikea. Ibland brukar jag muta honom med en flaska whiskey haha!