lördag, januari 17, 2009

Färg

Nu sitter jag med en burk färg i håret. I kväll ska Helenas sjuksköterskaexamen firas! Det är ca 1½ månad sedan jag f'ärgade och har världens utväxt, mitt hår måste ha växt fort nu i vinter! Konstigt eftersom alla säger att håret växer mest på sommaren... Kanske var det för att mitt hår tyckte om färgen jag använde sist! Själklart tog jag samma märke och samma nyans utifall... hahaha

Inför kvällen har jag även köpt en ny klänning, väldigt enkel och på rea. Tyvärr verkar inte min träning ge nåt resultat så jag var tvungen att köpa ett par strumpbyxor som trycker in lösa delar... Konstigt att magen växt så mycket och inte vill försvinna. Jag köpte ju ett par nya jeans i slutet på oktober, dessa kan jag inte ha än... Jag kunde ha dem när jag köpte dem så klart, men sen fick jag plötsligt en fettklump på magen som satte stopp för användandet... Nu har jag dessutom bara 7 veckor kvar till användandet av bikini kommer att bli aktuellt... Måste nog börja intensivträna lite... tssssss.....

10 min kvar på hårfärgen...

Tjingeling!!

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Snart ska du se att det blir resultat. Ha tålamo. Ibland vill man att det ska ske under över en natt eller så...Och självklart tills man ska ut och vara fin. Du är fin ändå Frida.
Kram

Anna-Carin