tisdag, januari 06, 2009

A perfect day!

Klev upp tidigt i morse för att angla. Trötta och lite ledsna över blåsten... Men det var hur skönt som helst att göra något utomhus en HEL dag för en gångs skull! Nu är jag trött och nöjd i kroppen! Imorn vankas det tvättid och skolarbete...
Solen går upp över Emma och skotern...


Jens drog största firren!


Jag gjorde varma mackor på elden...

Gäddorna har ställt upp sig i storleksordning!


Jens, Emma och Markus packar ihop för dagen


Jag och Jens på skotern mot Nordanbo


Nordanbostugan


Posing utanför stugan

Emma och Markus på Losjön innan vi skiljs åt i solens sista strålar...


Kvällshimlen över Losjön


Jens med nöjd hund i Älvkarhed (Där vi även blev bjudna på middag!)

Tjingeling!!

2 kommentarer:

emzor sa...

haha fan vilka bra bilder! jens och markus ser likadana ut när jag står och håller i deras huvuden! gud vilken söt hund! vill ha!

emzor sa...

btw, det var verkligen en perfect day. jag hade asmysigt. så skönt att vara ute!