söndag, maj 31, 2009

Söndag igen

Tänk vad ofta det är söndag! Ungefär en dag i veckan tror jag. Det blir med lite enkel matematik 52/365 eller nåt... hahaha

Har varit i Lilltjära och hopptävlat (på träningsnivå) idag. Det var lite kul. Hade Sandra med mig till hjälp och fick äran att hoppa Viking oxå. Kul liten polle med mycket krut! Perra gick som vanligt en gång med 4 fel och en gång felfritt. Han har en förmåga att göra så, nån bom bara måste petas ner...

Har sedan varit hos mamma och ätit mat och när vi kom hem fick vi hjälp med dataproblem av Jens kusin. Army har börjat gå i papperskorgen för att leta använda tops som hon äter upp. När man äter för mycket bomull som katt spyr man tydligen. Hittade en misstänkt kleggig hög på mattan i sovrummet. Petade in mattan under sängen så inte Jens ska se den (han är kräsmagad) så ska jag ta bort den sen när han inte ser... Måste skaffa en ny papperskorg med lock så hon inte kan stjäla äckliga tops å käka upp nå mer!

Nu ska jag nog lägga mig och sova...
Tjingelign!

2 kommentarer:

Emilie sa...

Hahahaha det åt m om du tänker behålla surpullan ;)

MammaKarin sa...

Jag jobbade i helgen så vi kunde inte komma iväg för att titta på tävligen. Jag höll tummarna i smyg för dig ändå.