måndag, maj 18, 2009

Måndag igen!

I helgen storstädade jag och Jens här hemma. Först inne och sen i förrådet. Blev dessutom en hel del tvätt och jag insåg finessen med engångsrengöringstvättlappar (vet inte om det är ett ord, men det kan ju bli...).

På lördagkvällen umgicks jag med Emma och vi (hör och häpna) tittade på Eurovision Song Contest. Jag tycker Norge var helt klart värdiga vinnare med den supersöta fiolkillen!

Idag har Malin och jag gjort sista filningen av vår uppsats innan den lämnades in till vår handledare för godkännande. Om han godkänner får vi gå upp med vår text den 2-3 Juni. Annars får vi väl vänta till september eller nåt, vilket inte låter så lockande... Texten kommer tillbaka till oss på onsdag och innan dess kan vi inte göra så mycket... så imorn har jag en ledig dag! Känns som att det är den första på evigheter, även om jag faktiskt vart ledig om helgerna.

Åter till slappandet i soffan!
Tjingeling!!

Inga kommentarer: