fredag, februari 27, 2009

Tur man har ibland!

Inatt kunde jag inte sova... Låg å vred mig i sängen ett tag innan jag gav upp och gick till tvn. Tittade på diverse natt tv, men blev inte nå vidare trött. När klockan närmade sig halv 2 tog jag en whiskey å la mig i sängen igen. Vet inte om det tog ett tag för whiskeyn att verka, men jag somnade såsmåningom iaf...

Imorse ringde min kära granne och väckte mig 8, jag som tänkt sova länge... Fast jag fick mitt skolarbete gjort tidigt och kunde ta mig en promenad ner på stan och hade turen att få en klipptid på Cut 'n color på direkten!!! Så nu har jag igenomklippt hår och motionerat skapligt idag! (Jag gick bort till dollar och vände oxå)

Har sedan suttit hos Helen halva eftermiddagen pga slutkördhet... Haha, det är inte mycket man tål inte...

Tjingeling!!

Inga kommentarer: