lördag, februari 07, 2009

Ikväll blir det kalas!

Vaknade före 9 av mig själv imorse. Låg kvar i sängen ändå, måste ju vara utvilad om jag ska orka med Markus 25års fest ikväll!! När jag varit vaken en stund började Jens prata i sömnen "skulle haft 8 barn nu om hon fått bestämma" sa han med allvetande stämma. Jag skrattade och stirrade på honom så att han vaknade (jo, det är sant det funkar ibland). Frågade vem han syftade på, men det mindes han inte påstod han... Om jag hade fått bestämma hade jag då definitivt inte haft 8 barn! Det vet ju alla som läser min blogg att jag är alldeles för miljömedveten för ;) !

Nu drog Jens till Älvkarhed och här sitter jag i min ensamhet och väntar på att klockan ska bli promenaddags! Skulle behöva färgpatroner till skrivaren och behöva köpa lite grejer till diverse projekt, men nu är jag ju billös så det får bli nån annan gång!

Tjingeling!!

1 kommentar:

MammaKarin sa...

8 barn blir väl perfekt! Du ser väl på tv:n på måndagarna som heter familjen annorlunda :-) Eller så är det Jens som tittar och får mardrömmar.
Ha en trevli helg !