måndag, februari 16, 2009

Nu vet jag

Efter lång väntan och dåligt med svar har jag idag varit och hämtat min rapport från förra kursen. Kia är väldigt bra eftersom hon hjälper när de andra lärarna inte vill... Gick upp på 5e våningen och hämtade mitt arbete utanför Bengts rum och var väldigt nervös när jag kollade bokstaven. Blev väldigt förvånad när jag såg mitt B, men även lite mallig! =P Gissar att jag inte skulle fått så högt om Kia hade bedömt mitt arbete, men men! Får väl vara nöjd nu då!

Helgen spenderades i stugan. Vi åkte dit i fredags med bil och jättesläpvagn första biten, sen fick Emma och jag börja gå, medan Jens och Markus tog skotern. Det var iskallt ute och vi hann inte gå så långt innan Markus kom tillbaka och hämtade upp oss. Ansiktet frös till is när vi åkte över sjön och när vi var framme vid stugan hade den en innetemp på -11... Under natten sjönk utetempen till -27 och det var inte tal om någon angling på morgonen. På dagen gick vi ut när tempen stigit till -15 och det var jätteskönt ute, eftersom solen värmde. Sen hade vi väl värmande drycker oxå.

Nu är jag helt slut efter helgens bravader och en lång dag i Gävle. Tittar på en intressant debatt på K-kanalen om maten vi äter...

Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

grattis till betyget!