tisdag, februari 17, 2009

genomskinligt

Idag har Malin och jag haft en "duktig-dag". Vi har suttit på Heden i flera timmar (fler än vi tänkte iaf) och gjort databassökning inför vår uppsats. Har numer en lista på 2½ sidor med massa böcker och artiklar vi tror kan vara vettiga... När vi var klara åkte vi till Lilla K och käkade lunch, Malin har ett gäng bra kuponger där man bla får äta 2 och betala för en där. Gott gott! När vi satt och åt upptäckte Malin att mina ögonlock är genomskinliga, man ser tydligen att det är mörkt där mina ögon är blå och svart genom ögonlocken. Kan ju fundera om jag har världens ljusaste hudfärg, eller om detta är ett vanligt fenomen! hhahaha

Ikväll har jag varit å ridit, samt ätit tårta hos mamma som fyllde år. Nu sitter jag och bloggar i soffan bredvid vår inneboende (lillasyster). Hon kollar på nån dålig serie på tvn så då får jag väl hålla till här!

Nu ska jag surfa vidare!
Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

haha, det är ju därför vi ska åka till utlandet, för att bota din genomskinlighet!