onsdag, februari 11, 2009

Galen!

Jo, nu blir jag snart galen på riktigt! Har försökt fråga kursansvarig vart mitt betyg finns och fått till svar att jag ska vända mig till Bengt (snubben som var "ansvarig" för min grupp som vi träffat 2 gånger och som knappast vet vem jag är eller kommer ihåg att han nånsin haft nåt ansvar). Bengt svarar inte på mitt meddelande som jag skickat via Bb och nu skiter jag snart i detta!! (synd bara att det handlar om kurs på 15 hp, vilket är ganska mycket) Just nu är jag ganska irriterad eftersom kursanvarig dessutom skrev att lärarna har 3 veckor på sig att bearbeta våra arbeten och nu mer än 4 veckor gått... ARG!

Har idag vågat på mig att köpa en pappersskärare på tradera! Självklart har jag inte vågat göra en egen användare på tradera, Helen fick köpa den åt mig... =P

Nu ska jag sura vidare!
Tjingeling!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har heller inte fått mitt betyg ännu. Mailade Eva och hon sa att hon registrerat mitt betyg men än har det inte dykt upp något. Hon sa även att hon skulle prata med administratören och sen höra av sig, men inte har jag hört något inte :/ Skit tråkigt!

Anonym sa...

Ja jag fattar inte varför det ska vara så svårt att få något betyg! Har mailat Eva igen nu ja, får se om jag får något svar! Är så irriterad! Det ska verkligen inte ta så här många veckor för ett betyg att komma!