tisdag, juni 30, 2009

SPRING!

Var så där extremt duktig imorse att jag tog mig en promenad. I skogen finns det mängder av de avskyvärda varelserna som kallas myggor. Jag fick helt enkelt uppgradera min motion till en springtur eftersom de bet mig på tok för mycket om jag gick... Därmed erkänner jag att jag försökte springa ifrån dem... Vet inte om det lyckades så bra men...

Fortsatte sedan dagen med att vara duktig på min utbildningsfront. Kopierade papper och skickade inte ansökan om examen idag! Så om minst 6 veckor ska jag ha en examen att ta ut! Sen blev jag plötsligt ledig från jobbet där barnantalet drastiskt hade minskat. Ett dopp i Ljusnan tillsammans med Emilie blev det för att fira ledigheten!

Tjingeling!!

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Vad duktig du är på att motionera. Vi eller rättare sagt Micke är också duktig på att gå stavgång nästan varje dag. Jag tillhör den lite latare sorten och väljer att avstå eller rida emellanåt.