måndag, juni 08, 2009

Imorn börjar det hårda livet!

Jaa... Helgen är slut och vi har fått ett svar från examinator där han påstår att han skickat ett svar i tisdags. Jag tror att han tänkte skicka ett svar men glömde bort det! Tror det här kommer gå vägen, men det känns som att det tar sån tid!!! Suck!

Har varit på fotvård idag så nu har jag fina fötter! Katten har blivit gul och jag funderar hur det kommer sig... Förmodligen har hon gnuggat sig på min vattenfärgsmålade kruka! hahaha... Eftersom jag för övrigt inte har något liv har jag filat lite på textens sammanfattning. Det är ju tydligen den som inte är till belåtenhet mest. Får se om det går att göra något bättre av den nu.

Imorn ska jag börja på mitt sommarjobb! Trodde jag skulle börja jobba v. 27 och att jag bara hade ett inhopp nu i veckan, men så var det inte... Jag börjar jobba imorn och jobbar till v. 30. Vilket betyder jobb hela sommaren! Det kommer nog bli hårt men ack så bra för kassan! Sen är det bara att hoppas på jobb till hösten oxå.

Nu ska jag fortsätta med min händelselösa tillvaro. Mat kanske borde stoppas in?
Tjingeling!!

1 kommentar:

Angelica sa...

Men va skönt då :) Ja, tops är väl inte precis deras naturliga föda :)