onsdag, juni 10, 2009

Med en katt på mina axlar...

Imorse skulle jag vara lika duktig som igår och kliva upp med Jens för att hinna ta en promenad så där i början av dagen. Jag låg kvar i sängen istället. Malin kom strax före 8 så vi kunde slutföra vår uppsats. Nu har vi skickat till Jan, sen får vi se... Han är ju tydligen på tjänsteresa resten av veckan... SUCK!

Nu har jag till 14.00 på mig att göra något vettigt. Eftersom det regnar ute tänker jag inte ut å gå. Kanske blir lite mer läsning i boken jag lånade av mamma igår. Det är ju vettigt.

Perra och jag tog premiärdoppet vid myggbettet igårkväll. Förvånansvärt mycket vatten var det där i ån!








2 kommentarer:

Aspen sa...

nja ja tror ja skippar d, det är ju inte den roligaste sysslan sen har ja ju ett antal fönster kvar här hemma :)

Angelica sa...

Det går säkert super med uppsatsen! :) Jag tycker man får olika svar hela tiden beroende på vem man frågar om det där med om A-kassa å sånt. Som sagt det är en jäkla djungel med allt det där! Men kolla upp det!