torsdag, juni 04, 2009

inget svar...

Fortfarande inte hört något från examinatorn... Har ringt honom hela dagen idag, men han svarar inte. Inte svarar han på mailet heller. Vår handledare däremot är väldigt bra och har hjälpt oss förstå vad det kan vara examinatorn är ute efter. Så vi har alltså petat i texten hela dagen idag.

Är en aning orolig över lilla katten. Vaknade inatt av att hon kräktes nedanför sängen. Det var bara att kliva upp och torka. När jag slängde papper och snusk i badrummet såg jag att det låg en hög där oxå, i den högen var det en massa bomullstoppar från tops. Det hon kräktes i sovrummet var bara vätska. När jag klev upp på förmiddagen gick hon och spydde i sovrummet igen, direkt efter att hon ätit mat. Det var inte en liten hög och jag var inte så sugen på att torka upp, men vad gör man... När jag kom hem på eftermiddagen hittade jag ytterligare en spyhög i vardagsrummet. Medan jag torkade upp den började hon kräkas upp vätska igen... Inte bra. Inte bra alls. Har iaf köpt en papperskorg till toaletten med lock, så att hon inte ska kunna käka upp äckliga, använda tops. Just nu ligger hon här bredvid mig, verkar ganska trött. Hon har nästan inte ätit nån mat idag heller. Lilla lilla kissemissen... :´(

Nu ska jag lägga mig å läsa! Imorn är det stora städar- och tårtbakardagen!
Tjingeling!!

1 kommentar:

Angelica sa...

Hur är det med lillkissen nu?? Katter kan faktiskt få magsjuka, våra hade det för några år sedan. Varken åt eller drack på flera dagar, blev så hängiga så vi fick ta dem till veterinären å tur var det för den ena var så uttorkad så de var tvungna att ge honom dropp!