fredag, juni 12, 2009

Halsen...

Jaa nu kommer straffet. Halsen började göra ont igår kväll, sen har det fortsatt. Har sånt där äckligt segt slem som proppar igen och gör det obehagligt att prata. Tur att jag är ensam hemma och ledig. Jag behöver alltså inte prata så där överdrivet mycket.

Himla bra timing med min utbildnings slut och svininfluensans övergång till pandemi också. Om jag får nåt jobb till hösten återstår ju att se, men expressen meddelar att många kommer vara hemma från sin jobb i höst på grund av detta. Eftersom jag inte varit sjuk i vår kommer det väl i höst... Kul med såna här framtidsvisioner tycker jag!

Har på förmiddagen tvättat, dammsugit och läst igenom vår uppsats (nä det tar aldrig slut). Nöjd med alla tre sakerna; tvättmaskinerna fungerade och tvätten blev alltså ren, damsugningen gjorde hemmet lite trivsammare, läsningen tillfredställde och uppsatsen känns inte så dum nu... Hur jag känner gällande uppsatsen om några timmar återstår att se. Vill så gärna avluta denna termin nu!!

Adjö!

1 kommentar:

emzor sa...

fan frida. klart du kommer att klara det här! :D bit ihop lite till