söndag, juni 14, 2009

Finally!

Har nu skickat in en slutgiltig version av vår uppsats till examninator!!!! Känns som en börda lämnat mina axlar! Samtidigt... känns det... en aning läskigt! =S

Har annars spenderat helgen hemma hos mamma. Eftersom vädret var så perfekt har jag där ägnat mig åt städning! Städat ur Jonas gamla rum och därigenom släpat ut ca 4 säckar med junk till vedboden. Detta junk borde väl eldas eller något, men det finns inte så många kasar just nu. Kanske kan ta det till hösten om det finns nån bonde i närheten som tänker plöja nån åker.

Resultatet av städningen var mycket tillfredställande och rent! Vad som nu fattas där är en å annan ny säng och NYA tapeter! Men eftersom jag städade ut Jonas rum kan ju han få tapetsera! Om någon är intresserad finns det dessutom en hel del elektronikskrot där... Gammal Machintorsh (stavas? det är alltså en sån där dator, från mitten av 1990), skrivare ur funktion (hp), symaskin med brunnen motor (husqvarna), liten tv (som säkert fungerar utmärkt och säkerligen inte ens tillhör någon i vår familj egentligen), en hel del sladdar, mobiltillbehör, hörlurar, gamla freestyles osv.

Imorn ska jag jobba natt! Intressant ska det bli. Undrar om jag kommer kunna/få sova?

1 kommentar:

Markus sa...

Lycka till nu då!!