tisdag, juni 23, 2009

Hästlös...

Igår var sista gången i stallet innan sommarbetet för hästarna. De ska nu få vara lediga hela juli och bara behöva äta grönt. Sandra och Tindra var med mig till stallet så de fick rida lite så här på sommarlovet. Vi tappade bort tiden där och kom inte hem förrän närmar nio på kvällen...

Idag har jag krånglat med bilen och rutan och hela den historien.. Sen åkte jag på Granngården och köpte mig ett par riktiga gummistövlar! Fina Tretorn i original-grön! Mina rutiga är spruckna fast jag nästan inte hann använda dem... Jag tycker stövlar ska hålla längre än två säsonger iaf!

Snart ska jag iväg å jobba. Blir låååång kväll ikväll. Sen är det bara att parvla sig upp och börja jobba klockan 6 imorn bitti igen. Inte har jag hört nåt om jobben jag sökt till hösten heller, förutom ett fritidspedagogjobb som jag inte fått. Ge mig ett jobb. Snälla!

Tjingeling!!

1 kommentar:

susanna sa...

de treton jag använder nästan varje dag är över tio år gammal.. så dina nya kommer du ha mer en två sesånger! de kan ja då lova =D