onsdag, mars 04, 2009

Vad?

Vad sjutton ska man ta med sig? Känns som att det kommer bli en låååååång lista... Det självklara är mina rosenserien-produkter, plattång, kamera och kläder, sen då? Kommer nog fylla hela resväskan med massa skräp som inte kommer användas, men så är det ju alltid.

Resväskan hämtade jag hos storebror igår, de är sälla nog att låna ut den fina resväskan med spider-man klistermärken på, till mig igen (lånade den när jag åkte till England sist). Klistermärkena gör att man lätt hittar den på rullbandet! Ett plus med att hämta resväskan där var en trevlig pratstund med A-C, vilket inte händer så ofta.

Idag har Malin och jag varit duktiga på Heden i vanlig ordning. Vi har skrivit ett inlednade metodavsnitt till vår undersökning. Hoppas det duger för farbror-Jan. Vilket får mig att osäkt tänka på att jag ska ta med mig Grübers avhandling till Teneriffa....

Nu måste jag nog fortsätta med min lista...
Tjingeling!!

5 kommentarer:

Albertson sa...

Vadå lista???
Pass,Biljett,Tandborste,Snus... sen då?

emzor sa...

jag vet! jag har bara en massa krämer att ta med mig, sen då? :P ska sätta mig imorgon och göra en lista :)

Farida sa...

Storebror sa att om de av nån anledning bryter upp resväskan så kommer de slänga allt som innehåller vätska, dvs. krämer, sprej, ansiktsvatten osv. som överstiger 150ml, vilket är max för vad man får ta med... =S

emzor sa...

de slänger det om det är i handbagaget. inte i resväskan :)

Farida sa...

jo, om de av nån anledning får för sig att öppna resväskan... hade hänt vänner till dem...