lördag, mars 21, 2009

Spikmatta!

Prövade att ligga på min nyinköpta spikmatta igår kväll. Det gjorde ont och var skönt, fast det skavde... Sen pysslade jag i min ensamhet eftersom Jens åkte till Älvkarhed. Skönt att vara ensam ibland, även om jag är det hela dagarna för det mesta också.

Imorse vaknade jag före 9 av mig själv, jag som tänkt sova länge, passade då på att lägga mig på spikmattan igen. Det gjorde ont och var skönt, fast det skvade... Känns som att märkena från piggarna fortfarande sitter i ryggen.

Snart ska jag på kalas! Åker nog en sväng till Acktjära först, kom på att jag behöver något därifrån igår...

Tjingeling!!

3 kommentarer:

emzor sa...

åh jag vill också ha en spikmatta! :)

Anonym sa...

Jag funderar också på att inhandla en spikmatta, fungerar den som de säger att den ska? Fast efter bara två gånger kanske det är svårt att säga :)

susanna sa...

titta på min blogg.. ;)