lördag, mars 28, 2009

Fattigare och tröttare

Har idag varit i den lilla lilla staden på jakt efter något tillsammans med syrran. Det var inte jag som behövde köpa kläder (jag har så mycket redan), men ack vad svårt det är att hitta nåt i Bollnäs! Slutade ändock med att jag köpte en top till mig själv och tshirt till Jens. Emilie handlade oxå, byxor och topar!

Har sen jag kom hem tillagat en linssoppa och tagit en stavpromenad i frustration. Trodde att mitt nästintill hyperventilerande tillstånd skulle släppa av stavptomenaden, men ack så fel... Efter duschen tog jag mig en Gin&Tonic istället, känner av lite hjärtklappning än men det är bättre. Kanske skulle försöka släppa lite saker ur huvet? Tips på hur man gör nån? Jag som inte ens kan ligga på spikmattan längre än 10-15 min... Hur ska jag lyckas slappna av?

Tjingeling!!

Inga kommentarer: