fredag, mars 20, 2009

Funna!

Igår var en promenadernas dag! Efter mötet med Jan i Gävle tog jag och Malin en promenad till centrum för att köpa mat och fortsatte sedan till tåget. Efter tågresan fick jag gott ta mig en promenad hem, bussen skulle jag fått vänta på i 45 min. Direkt när jag kom hem bytte jag om, tog bilen och hämtade Ami, sen tog vi en långpromenad runt Lövhaga. Kan ju säga att jag har lite skav under fötterna...

Idag har jag pluggat på förmiddagen, sen har jag hämtat bilderna på expert och inhandlat en spikmatta!! Istället för de tidigare 86 bilderna från teneriffa har jag nu 262 bilder! Det var ju några som fattades om man säger så... Fick köpa ett nytt minneskort också så att jag har backup!

Kvällen ska jag ägna åt min vän Johannes Lunneblad, en mycket klok man måste jag påstå. Igår kväll umgicks jag flitigt med Sabine Gruber, så hon är nu klar för tillfället. Får se om helgen bjuder på trevligheter, eller om jag ska vara tvungen att umgås mer med mina vänner som ligger här på soffbordet och skräpar!!

Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

hehe gruber verkar vara en riktig vän! henne kan du lita på :P