måndag, mars 23, 2009

trött

Idag har jag varit trött. Jag har dessutom ångrat att jag igår vräkte i mig varma mackor med champinjonstuvning till frukost (och nattmat några timmar före), pizza och chips. Denna ångest har ingenting att göra med att jag skulle bli fet (även om det oxå är negativt) utan att min kropp gör uppror och straffar mig hårt när jag gör på detta vis... Imorse ville jag inte kliva upp, var trött som bara den. Orkade upp iaf och tog mig ut till tvättstugan, sen var det jag som kokade havregrynsgröt! Rensa min kropp snälla havregryn!

Efter frukost måste man ta tag i studierna och jag läste... Sen åt jag linssoppa som efterföljdes av mer läsning, till jag somnade... Sov i 1,5 timmar. Sen läste jag mer... Konstigt att man somnar? Nej. Om ni vill ha läsning som gör att ni somnar rekomenderar jag starkt nån av Statens offentliga utredningar! Finns att låna på biblioteken, men även att ladda ner på nätet! Weeii!

Promenad i snövädret står på listan.
Tjingeling!!

Inga kommentarer: