torsdag, mars 05, 2009

Idag fyller jag 25

Åldernoja? Nja.... Vad ska man vara nojig över?

Det bästa med att fylla år den 5 mars är att de första vårtecknen börjar sjunga utanför fönstret när man sitter och studerar i sin ensamhet. Vårfåglarna är allt trevliga! (Låter som att jag fyller 85...)

Fick besök av Storebror med tillhörande fru på förmiddagen, vilket var ett trevlig avbrott i mitt boktragglande. Nu är jag tack och lov färdig med boken, vilket betyder att det bara är att börja med nästa... Detta är ett evighetsarbete!

Tjingeling!!

Hade visst fått en award oxå... Från Maria ( www.familjenlinden.se/wp) (jag är inte så haj på hur man länkar snyggt...eller öht...)


1. Ladda upp awarden i er blogg.
2. Länka till den som du fick awarden från.
3. Länka till 5 personer som du vill ge denna award till.
4. Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras bloggar.

Får väl ge denna award vidare till A-K, Emma, Emilie, Martina och Susanna, de finns i listan här intill och jag vet inte hur man länkar.... hahahahahah

1 kommentar:

Anonym sa...

MÄN TACK BEJBY